zondag 1 december 2013

Drie kerstekinderen


Ook hier beginnen de kerstdecoratiekriebels toe te slaan, maar nog even geduld tot de Sint is geweest!
Maar niets heeft er mij van weerhouden om al aan de voorbereidingen te beginnen, zoals die drie kerstekinderen. Toen ik ze onlangs op pinterest zag passeren was ik op slag verliefd en heb meteen de borduurmand bovengehaald. Je kan de teltekeningen terugvinden op mijn pinterest KLIK 


Maar dan is zo een borduurwerkje klaar en wat doe je er dan mee? Je kan het inkaderen, maar ik verkies toch liever iets functioneel. 
Toen ik vorige week een CD aan het zoeken was merkte ik op dat mijn CD box propvol zat en toen ging bij mij een belletje rinkelen, als ik nu eens een aparte box maak voor de kerst cd's?


Dus op zoek naar een geschikte doos en toen vond ik deze oude sigarenkist van mijn grootvader nog in mijn kast, prima geschikt ervoor...


... binnenin heb ik ze ook bekleed en er een verdeling ingemaakt en nu heb ik een aparte box voor mijn kerstmuziek en...terug veel plaats in mijn andere CD box!


Maar over functioneel gesproken, ik had beloofd om vandaag de winnaar van de gehaakte kerstster bekend te maken, dus...alle papiertjes met geïnteresseerden erin...



...en de winnaar is... Corrie!
Gefeliciteerd Corrie van "Als ik thuis ben"

Iedereen nog een fijne zondag toegewenst en bedankt voor jullie bezoekje en lieve reactie's!



12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende borduurtjes Christelle, en je heb er wel iets gaafs van gemaakt een super leuk idee !
    Fijne dag

    Lieve groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend mooi zeg zo lief.

    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, wat is dit lief en mooi gemaakt...
    Corrie gefeliciteerd.

    Liefs
    Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee Christelle in die oude sigarenbox. En ik vind je borduurwerkje echt heel lief. Een fijne zondag! Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat ik op 1 december nou nog niet met kerst bezig zijn,geen borduurmand bezitten, wel veel geborduurd heb in mijn leventje,maar het op dit moment niet eens zou kunnen met mijn ogen, ik verder dan bloggen niet actief ben op sociale media en nooit op pinterest zit.....

    Maar dat alles neemt niet weg dat ik jou zelfgemaakte kerst CD box geen goed idee vind en mooi gemaakt.
    Denk dat er maar weinig schijfjes van polycarbonaat gemaakt zo'n knusse opbergruimte hebben.

    Fijne zondag en lieve groet!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. El bordado me parece de lo mas bonito y la idea de forrar la caja de los CD,esta genial.
    Enhorabuena a la ganadora.Bss apretaos!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je borduurwerkje is heel lief geworden en wat een super idee om er een kerst cd box van te maken...
    En Gefeliciteerd Corrie met je prachtige kerstster...

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf Christelle!!! Dat heb je erg mooi gemaakt zeg!! Nou dat wordt swingen bij jou met de feest dagen!!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Christelle, wat een schattig borduurseltje, zulke lieve kerstkindjes :)
    Je had echt een goed idee om er een kerst cd box van te maken, nu weet je ook altijd direct waar ze zijn :)
    Gefeliciteerd Corrie met je prachtige kerstster, geniet er maar lekker van :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk nostalgisch borduurwerkje en zo mooi afgewerkt.
    Ik ben super blij met de kerstster! Die ga ik een mooi plekje geven.

    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne borduurwerkjes! Heel mooi voor je Kerst cd boxje! En Corrie gefeliciteerd met de mooie Kerstster!

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Christella,

    De doos is echt prachtig!! Heel mooi geborduurd en erg lief om te zien.

    en Corrie: leuk zeg....van harte gefeliciteerd!


    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen